Summa sidvisningar

fredag 4 april 2014

Fredag Fredag Fredag!

Veckans kanske bästa dag...och tröttaste! Vi har redan börjat "hänga" här i soffan. Isolde har hämtat täcke och kudde och har en förhoppning om att orka se Let´s Dance. Vår får se.

Igår kväll så fick jag nån form av akut "kvälls-nys" attack....en serie-nysning av aldrig skådat slag.
Trodde bestämt att jag skulle bli dunder-förkyld. Men det måste va nån allergi!!!
Isidor han är ordentligt förkyld och hostig ,men pigg!

Johan kom idag hem med både en tramp-traktor och en tre-hjuling till Isidor. Han har snälla arbetskamrater som gjort garage-röj. Alltid bra med lite vår leksaker!

Så idag har det cyklats här på altanen.
En tur till lekparken har vi också hunnit med så pappa Johan kunde få jobba lite ostört med vårt trapp-räcke. Isidor är nyfiken och vill helst vara med hela tiden.

Idag blev det träning för mig och Johan har vilat. Körde lite allt möjligt. Wallball,ringar,burpees,rodd och frivändningar. Att köra själv tycker jag är otroligt bra. En del kör bara Wod. Det vill jag inte. Jag vill inte varje pass "tävla" och stressa. Där tekniken inte riktigt "hänger med". Jag tar gärna båda delar men det hinns inte alltid på en vecka. I morgon blir det team Wod med Malin! Det blir bra det....hon är grymt duktig och vältränad så jag lär få hänga som en trasa bakom då jag inte kört så mycket kondition som jag borde. Nu sitter själva slavdrivaren här och jag ska se om jag kan vinkla Woden till min fördel en aning. Haha.

Isolde och Johan tittar på "Fredag-kväll" med Malin....Pappa Johans favoritprogram .Haha. Nä, men han tycker hon är såååå snygg ,så han gör gärna sin dotter sällskap! Nu sitter han här bredvid och säger att så är det inte!!!!

Hela hemmet är kallt efter att dörren stått öppen större delen av dagen. En fleecetröja och filt får det bli i soffan. Nu ska vi kicka igång Fredags-socker ruset!!!!

Ha en skön kväll!!!!
Isolde kom med dessa fina idag...som hon plockat hos grannen. Behöver nog be om ursäkt i morgon känner jag!!!

Precis som vid jul är jag ute i god tid...för att i lika god tid ta bort allt. Men snart är det påsk.....

Idag har vi tjatat om jacka typ en hel eftermiddag!!!

Då va det dags igen. En traktor på min gård. 4 pojkar har jag fått äran att få...lika många traktorer tror jag!!!

Alldeles för stor jacka. Den kan han ha när han börjar skolan tror jag!!!




4 kommentarer:

  1. Haha vad gulligt med blommorna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,haha...hoppas grannen tycker det samma bara.

      Radera
  2. Kan ni tänka er fler barn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi känner os väldigt nöjda med barn nu. Vi har allt vi önskat och jag börjar bli gammal. Så på den fråga säger jag...Inga mer barn! Haha

      Radera