Summa sidvisningar

onsdag 16 april 2014

Butik Annorlunda!

Johans mamma har en butik där hon säljer både mössor och halsband,armband,örhänge mm. Massor av fint!!!!
Snart kommer det en webshop så man kan beställa. Just nu sker beställningen via Facebook där du kan söka upp Butik Annorlunda. Man kan också beställa direkt från mig men bäst är direkt från sidan.
Jag har fått äran att fota lite..just nu hinner jag inte fota så mycket och jag saknar det MASSOR. För mig är det TOTAL avkoppling. Ge mig ut med en kamera och fota hundskit kan till och med vara roligt tycker jag. Fått säga nej till lite fotuppdrag för tiden inte räckt. Men nu i påsk ska jag fota lite tänkte jag. Ska göra ett "lyft" i bloggen tänkte jag...får se om JAG fastnar på nån bild. Det händer ganska sällan. Mycket roligare att fota fina barn och fin man....och blommor.

Mössorna är alldeles fantastiska. SÅ välsydda.....nu dyker mössor upp på var och varannan sida på "fejjan". Men dessa är riktigt fina!

Nu sover mina barn och tröttheten slog till även i mina ögon just nu. Ska lägga mig raklång en stund i soffan och kolla "Helt sjukt" nu.

Min man kommer nog snart och gör mig sällskap hoppas jag!
Min favorit!!!!!




Isoldes val av mössa...när hon får bestämma. Hade jag fått bestämma hade det varit blommor på!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar