Summa sidvisningar

söndag 27 april 2014

En sån kalas söndag!!!!

Det gick väl sådär med att vara sjuk! "Bita ihop" kan jag nog vara min grej rakt igenom. Tror jag är fostrad lite så. med en pappa som är sjuksköterska har det inte varit så stor idé att gnälla.  Som mamma vid 20 års ålder så har man inte kunnat satt sig själv främst. Att vara lite sjuk går mig ganska obemärkt förbi på nåt sätt. Så dagen idag har varit som de flesta dagar...haha.

Så dunderförkyld är jag. Jag nyser så jag skrämmer slag på både fåglar och barn.

Isolde har lekt med en kompis. Dom drar åt olika håll och det är två bestämda "donnor".  Isidor och jag gick en sväng i det fina vädret. Små myrsteg med min huvudvärk...köpte glass och njöt av solen.
Storebror Victor kom med sin tjej My. Alla blir vi lika glada när dom dyker upp.

I eftermiddag var det kalasdax för ELIN. Trevligt som alltid!
Vi blir många när vi ses och Isolde är överlycklig över alla "stora tjejer" som leker med henne.

Johan åkte iväg till Crossfit boxen medans vi andra mumsade tårta. Idag körde han en Team Wod med ett gäng.
Isolde och jag grillade under tiden. När jag väl grillat klart hade hon redan ätit sig mätt på si sådär 7 jordgubbar och jag blev sittandes själv och äta!

Trötta barn men kanske ännu tröttare mor!
Tryck på skicka knappen ...mitt arbete är nu inlämnat. Obeskrivlig känsla!

Pluggdag i morgon...hela dagen. Men får göra ett avbrott då Johan jobbar i boxen på förmiddagen och dagis sa NEJ till att ha barnen extra när jag va hemma och plugga....det räknas nog inte som jobb att instruera andra till välbefinnande eller så är det mina heltidsstudier till sjuksköterska som inte räknas som nåt man bör avsätta tid för. Lite "udda" tänk kan tyckas kanske..... men  då löser vi det ändå! Tur det finns nätter och kvällar också...det är vi tacksamma över hos oss!!!!


Victor och My

Elin med sin snygga tårta!!!!!


Solen tar bra....haha



1 kommentar:

  1. Pluggar man heltid får man ha barnen på dagis heltit lektion eller ej...
    Att va instruktör tycker jag är ett jobb hm jaja lite konstigt tänk tycker jag oxå
    Team woden va "rätt" jobbig men riktigt rolig
    Kram Fia

    SvaraRadera