Summa sidvisningar

lördag 5 april 2014

På topp!

God kväll Lördagkväll!
Här är det riktigt "regn-mörkt" ute. Vi har tänt värmeljus lite här och där och ska snart titta på Gladiatorerna!
Idag har jag och Malin kört en Team Wod. Vi är ett bra team. Det va slitigt ,men roligt! Vi bör träna mer på rodd. Men vi är två ben-starka tjejer så i dom momenten va vi grymma!!!
Härligt att jobba team och kunna hjälpas åt.
Nu tändes "gnistan" hos mig igen...riktigt ordentligt!
Motivationen sköt lite i höjden!
Johan är otroligt duktig på att tänka igenom hur passet ska se ut. Så min man får mer än godkänt idag och förväntar mig inget annat än att han ger frun samma betyg!

Barnen va hos morfar under tiden. En morfar som utan att tveka kan stå i lekparken 1 timma eller ligga och köra med bilar en timma.
Hämtade upp dom på vägen hem och fick mig lite  återhämtningsfika. Enda gången vi har barnvakt...när vi vill träna samtidigt. Inte direkt ofta med andra ord. Isidor är fortfarande inte bortlämnad nån natt än och det är inte aktuellt heller. Tiden går extremt fort och småbarnstiden likaså....jag hinner med sånt som jag kanske möjligen längtar efter..sen. Vad det nu skulle va!
Men tycker det går hur bra som helst att lämna Isolde, hon kan ju BE om att få vara eller sova hos mormor. Men när dom är små...då är det lite jobbigt tycker jag även om jag vet att dom har det hur bra som helst!

Skön Lördag. Johan har byggt på vårt trapp-räcke....jag har suttit i sandlådan och torkat näsor..lagat mat,diskat..städat och gjort mina "sysslor".

Nu ska jag ta kväll!!!
Påsk-pynterskan!

Rally-Kalle!


Snart kommer Johans mamma hit till vår stad med alla sina mössor....nästa onsdag går det köpa mössor av henne på "torget"!!!! Skulle försöka mig på att fota lite idag...men det blev inte riktigt så bra som jag tänkt...sol i ögonen och dålig planering!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar