Summa sidvisningar

söndag 6 april 2014

Slitigt,svettigt och roligt!!!

God kväll!
Jag pustar ut i soffan!
Eftermiddagens Wod tog ut sin rätt nu. Den va tuff! Idag körde vi en Hero Wod.Dom är inte direkt en "vandring i parken". Men jag tycker heller inte det ska vara de. Det "knorrades" lite här och där....haha. Men så är det i denna allsidiga sport. Vill man inte köra slut kroppen så finns massor av andra saker att ägna sig åt. Idag fanns chansen att skala ner ordentligt om det skulle vara för tufft. vet inte hur många gånger instruktören påpekade detta. Då är det ju anpassad efter egen förutsättning! Det tycker jag är bra. Orkar man inte fullt ut går det alltid dra ner på tempot eller "skala övningen".
Idag fick vi köra 50-40-30-20-10=150 rep. Så klart att det är tufft!
Men idag va det min dag...jag kom först in på tiden 19.58!
Det va en bra tid förstod jag sen.
Box Jump är tufft. Jag väger i alla fall minst 10-15 kg mer än de flesta av tjejerna om inte mer. Haha.
Men idag verkade det ändå funka med tjockröv!!!
Nu har jag heller inte kört kondition på evigheter, den ska jag jobba på nu!!!

I morgon är det skoldag för mig.
Hostas från övervåningen...så jag hoppas det blir skoldag!

Dags att kasta upp mina ben i soffan och njuta av lite lugn!
Försökt sudda lite här å där.....så ingen ska känna sig utelämnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar