Summa sidvisningar

tisdag 22 april 2014

Sånt är livet!

En dag på Midgård!
Skönt att lämna böckerna för några dagar. "Etiska dilemman" fanns det ju en hel del att ta del av denna dag.
När jag kom hem låg Isolde som en "trasa" här med över 40 graders feber. Jag beslutade att ringa 1177. Dom är fantastisk bra där. Jag tyckte hon rosslade lite och febern vill inte gå ner...hon klagade över halsen också.
Johan och hon fick åka till nån jourcentral på Billingen i Sövde. Men det visade inget konstigt alls. Skönt!!! Bara att vänta ut detta....
Läste om Katrin Zytomierska hektiska vardagsliv mellan träning ,vikthets,barn och jobb. Antingen är hon gräsligt bortskämd eller bara ute efter reaktioner. Skit samma vilket...jag tänkte mest Grattis och välkommen till verkligheten! Sånt här är livet...det tillhör lixom.
Sen den dag man fick barn så finns det så mycket annat än "egot" längst fram...det sätts väldigt långt bak i tåget. Extra tydligt när man har sjuka barn....annars också för den delen!

Jag har inte gjort något alls denna eftermiddag. Aldrig gjort så lite som idag tror jag. Duns på rumpan och suttit med barn i knät. Finns en charm och lugn i det också sannerligen!!!!

Nu ska jag fortsätta göra ingenting...man ska träna på det man är sämst på!!!!



En liten sjukling!!!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar