Summa sidvisningar

måndag 28 april 2014

En färgglad näsa och svåra ord!

Jag ser ut som jag har boxats. Min näsa lyser upp och i kapp med solen denna dag. Smörjar den med enbärssalva, den bästa salva jag någonsin haft. Nåt "ihopkok" från nån dam.....! Hjälper mot det mesta men kaske inte söndersnytna näsor.. Ingen matlust och hör knappast något skulle allra helst sova mig igenom denna dag. Det går inte!!!! Här ska pluggas....massor av svåra anatomiska ord men värst är Fysiologin. Gillar inte det alls.

Barnen fick vara med mig på förmiddagen när Johan jobbade i boxen idag. Så jag kom igång sent med pluggandet.

Vädret sköter sig bra. Nu börjar man bli lite bortskämd. Man tar denna sol lite för given redan. Sen kommer nån sån där "dödare" och berättar att det nog blir snö snart.

Vår morgon bestod av att hoppa studsmatta....och äta frukt på altanen i förd pyjamas för Isidors del. Mysigt!!!!

Nu har jag petat i mig lite mat. Fördelen med att vara sjuk är att man tappar nåt kilo.
Det jag nu hoppas på är att min man inte drabbas av samma sak som mig. Det vore en katastrof .....

Häpp, dags att fortsätta med lite aktionspotential, EKG,P-våg,sinus och klaffar. Kluriga saker...viktiga saker...ANTAR jag!



Skön morgon med sköna barn!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar