Summa sidvisningar

söndag 13 april 2014

Ro,lyft,hoppa,klättra,kasta!

Skön söndag!

Vi fick vakna vid både 06.00 och sen klockan 06.30. Tror gossen somnade om 30 minuter där...eller jag gjorde i alla fall.
Söndagar betyder långfrukost hos oss.
Johans favorit film visade sig vara på Tv tidig morgon, "Mammas pojkar" ,han skrattar så han gråter till denna film.
Jag drog iväg och tränade. Idag körde jag en egen Wod. Snake rope (lång tungt rep som man ska hålla igång), wall ball , teknikträning i lite allt möjligt och 2000 m rodd. Just rodd är nåt jag verkligen behöver träna på. Johan är suverän i detta och förklarar för mig men får inte till ändå.. Just ro är inget bekymmer men man bör utnyttja resurserna på bästa sätt för att effektivisera. I CrossFit kör man på kalorier också....då tickar det långsamt vill jag lova.

Helgen har gått åt till mycket röj. Mina -tros,-strump lådor är rensade...toaskåpet rensat,....träningskläder rensade.
Älskar att rensa!!!!

I eftermiddag får vi fika besök,mysigt!

Nu ska jag ringa Isolde och se när hon vaknade!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar