Summa sidvisningar

torsdag 17 april 2014

Skärtorsdag!

Vi väntar in våra vänner med barn som ska tillbringa Skärtorsdagen med oss. Alltid lika trevligt besök.
Jag ligger ordentligt med "back" på sömn det känns. Isidor har varit vaken några gånger i natt och strax innan 06.00 va vi uppe, sen låg jag och funderade på cirkulationssystemet och ALLT blir så enormt stort mitt i natten, i mörker....ensam. Kan ju göra vem som helst lite galen!!!!.Kl 8.00 va frukosten fram-dukad, en tårta fixat och dagens lunch förberedd. Man är sannerligen effektiv på morgonen.

Isolde och jag åkte till kusin Vera med en Påskhare i choklad och fina teckningar som Isolde textat så fint . Tror ingen av mina pojkar va det minsta intresserade av att skriva i denna ålder. Hon skriver och skriver ...sida upp och ner. Frågar vilken bokstav det är och skriver... Till mosters glädje som är lärare.
Lilla Vera har gipast båda sina små fötter (tåtrippande tjej) så vi tycket synd om henne och behövde uppmuntra henne lite idag.

Idag tror jag min kropp bör vila. Ont i varenda muskel och även i mina leder. Lite mycket squats helt klart.

Lille Isidor är piggare idag. Inte mycket till feber. Hoppas det håller i sig!

Nu ska jag ta tag i dukning och fixa det sista innan det kommer "fint" folk hit!!!!
Morgonpigga Isidor!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar