Summa sidvisningar

torsdag 24 april 2014

Eftermiddags "göra"!

Vilket väder. Sitter ute och pluggar. Det är ju en lyx i sig måste jag nog påstå!
Jag har idag gjort mina sista timmar på min VFU, idag fick jag vara med min pappa. Lite konstigt ....haha. Nu valde jag att gå med en annan SSK för bådas skull. Men vi kunde i alla fall fika lite ihop. Jätte intressant dag för mig. Jag har både tagit venprov och delat dosetter.
Blivit så väl omhändertagen dessa dagar!
Sen ser man saker när man läser Etik kurs som man verkligen kan ta med sig som bra/dåliga exempel till skolan.

Nu har jag skrivit klart min uppgift. Skönt!
Pluggat lite anatomi/Fysiologi...nu är det så mycket i huvudet att kapillärer och vener...bronkioler och diafragma är en enda röra av ord och saker.....måste ta en paus.

Ska hämta dom små snart!

Vi ska ge oss ute och gå en stund, tror bestämt jag utlovade en glass idag i det fina vädret!!!
Syster-skjortan på och en ganska dålig frisyr....haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar