Summa sidvisningar

lördag 19 april 2014

HAPPY PÅSK!

Påskharen kom med SOLSKEN!!!!!
Hoppas ni fått i er ett och annat ägg till frukost. Här har vi målat ägg och Påskharen har lämnat påskägg under trädet ute med några godisbitar med också kläder. En mycket spännande upplevelse. Minns inte att man talade om nån Påskhare när jag va liten...man fick ett påskägg placerat under näsan och bara äta.
Jag har varit iväg och kört en egen Wod...idag med tung boll och tung kettlebells. Betyder färre repetitioner. Gick bra med min rygg!

Skönt att ha det gjort, eller mer skönt att startat morgonen på bästa sätt.
Johan kör Wod med ett glatt gäng, vi åkte och köpte ett påskägg till dom så dom kan fylla på efter passet.

Jag ska börja förbereda lite inför Påskaftonen. Vi har bestämt att det blir i sin enkelhet...men lite påskmat blir det så klart. Ägg,lax,omelette,prinskorv och köttbullar.
Hos oss serveras ingen alkohol alls så till detta blir det Påskmust!!!

Ska nu baka en citronpaj, ett recept jag hittade. Kan vara gott att bryta av med nåt syrligt en sån här dag.

Barnen och jag har fikat på altanen....Jordgubbar och vindruvor serverades till deras glädje. tror dom hellre vill ha det i dag än godis ser jag. Allt är nämligen orört än!

Ha nu en trevlig Påsk och var rädda om er och varann!!!



Älskade glada ungen min....alltid med ett leende!!!

Ute i pyjamas denna tidiga morgon!!!!! Lyckan är total....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar