Summa sidvisningar

söndag 20 april 2014

Piggelin påskdag!!!

God morgon!
Vilket väder,helt otroligt härligt! Bilar och motorcyklar skrämmer slaget på Isidor på vår gata...det är vårtecken när dom luftar sina motorcyklar.
Jag har precis tränat. Det är under stor försiktighet med min rygg. Men 500 hoppsrepshopp fick jag till som uppvärmning. Det krävs en väl genom tränad bäckenbottenmuskelatur och ruggigt bra sport BH. Jag har båda tack å lov!!!! Teknikträning och rodd blev det också .Ryggen  den är inte bra och jag inser att kroppen börjar bli både gammal och sliten....men stark. Som tur är.
På vägen hem ,genom stan så möttes jag av en man...den enda jag såg. Han hade helt klart varit på partaj...han va sliten den stackarn. Jag tänker alltid...-KAN det vara värt det...VAD kan vara värt det???. Att vakna upp bakis har man gjort allt för många gånger. Kan inte komma på nån värre känsla förutom magsjuka än just den. Då känns det skönt att kunna vakna kl 7.30 med två varma barn i sängen och en fantastisk man och tycka DETTA är det bästa som finns.

Nu ska Johan ut och springa...vi ska ut och gå en sväng.

Dagen är helt utan kav eller måste, Jag ska sitta i solen en stund. Njuta av denna dag!
Plugga lite framåt eftermiddagen.
Grilla ska vi också göra.

Vilken härlig påsk!!!


Härligt att kunna sitta ute hela Påskafton!

Citronpaj,det godaste jag ätit på länge!!!


I påskägget från farmor och farfar låg en bok med BILAR!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar