Summa sidvisningar

måndag 16 september 2013

Kanske gulligt men...

Detta är hemskt!!!
Detta är förnedring...eller är ja elak nu!!!!
Jag tittar på "Ensam mamma....dom klämmer på biceps,pojkarna sjunger fint, det blir pinsamt tyst...det är nervöst. Men jag nästan DÖÖÖÖR!
Så jobbigt det blir.

Stäng av kameran och rå ragga på krogen och svep en öl eller två och slappna av.

Jag tycker såna här program är jobbiga men lite söta...

Jag fick slå över...idag efter pojkens fina sång så gick det inte mer.

Nu ska jag sova strax, är min plan!

Måste göra lite fix inför morgondagen...ladda kaffebryggaren,lägga fram kläder och packa dagisväskor.

God Natt!
Detta med glasögon är svårt. Jag trivs vä sådär i glasögon....men dessa är ändå lite roliga. Dom köpte jag på Smart Eyes . Dom hade mycket kul att välja på så jag har 2 st som jag byter lite från dag till dag. Men jag känner mig lite som en en....MAN i dessa. haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar