Summa sidvisningar

onsdag 11 september 2013

Nöjd?!?!

Anita skrev så fint till mig på fejjan idag...hade kollat bilder på mig. Och såg lite resultat!
Jag gjorde ju det direkt efter FF, jag kände mig nöjd. Jag va nöjd för då på nåt sätt! Sen löper det på. Jag tränar och äter bra! Mycket mer gör jag inte just nu. Inga stora uppoffringar....inte så mycket tankar på att det ska vara på nåt visst sätt. Min strävan är ju endast att må väl i den kropp man har. Den går ju ändå inte byta ut eller göra så mycket åt den.
Man får göra det man kan med det man har. Inga konstigheter egentligen!
Sen hamnar man helt plötsligt i den där lite obekväma känslan igen. Inte nöjd och inte missnöjd. Bara mellan allt!
Jag stävar inte efter  den perfekta kroppen....vore så trist för mig då det inte skulle vara möjligt med massor av skinn till övers.
Jag strävar faktiskt endast efter en heltränad kropp.
I bland finns så klart en liten önskad om lugn och ro.....med det menar jag att inte ständigt behöva kämpa. För det gör jag. Många gånger i det tysta....
Men DÅÅÅÅÅÅ får man plocka fram sanningen...,och sanningen blir bilder!
Det må vara patetiskt och ego...pinsamt och knäppt men det är enda sättet att SJÄLV se förändringen!
Betyder inte att man ska visa "upp sig" men kanske visa ett resultat. Kan tyckas samma sak...ja,ja välj själv!

Idag va jag tvungen att kolla lite.....är för tillfället på tok för stygg mot mig själv!
Jag tänker kämpa vidare med några kilo faktiskt. Ska inte bomba bloggen med det. Men vi ska nog kika in formen lite om 4-6 veckor för skoj skull! Lugnt  och fint...små förändringar!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar