Summa sidvisningar

tisdag 17 september 2013

Radiopratare och sjukling!

Idag ringde dom från dagis precis  när jag gjorde en jingel på Tidaholms Fm ,radio! Så jag fick avbryta och gå mot dagis och hämta Isolde som inte va helt kry,ont i magen.
 Haha, fattar ni så roligt studiebesök.?!
Mitt gapfalbb kommer säkert va mycket passande som jingel...
Det va riktigt kul studiebesök då jag läser Kommunikation/Information 100 p och då ingår allt det där jag gillar Media mm.

Nu är vi hemma och slappar framför Tv. Isolde sitter vid "paddan".  Helt  okej efter en heldag på dagis. Hon är pigg annars...lite glass och soffmys gör underverk.

Idag har jag fått ett fotouppdrag...blir nästan generad. Men så glad!!! Ska bli skitkul!
Mycket kul framför mig nu.

Nu ska vi snart fixa lite kvällsmat. Inget avancerat idag alls...äggmackor va på önskelistan.
De ska vi väl ordna!
Jag har gjort egen musli , den blev så god så jag kommer äta av den så fort tillfälle ges. Massor av kanel....

Nu ska jag ta fram dammsugaren innan vi börjar göra kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar