Summa sidvisningar

torsdag 5 september 2013

Sikte mot helgen!!!

Snart helg igen!
Johan jobbar hela helgen och det är väl inte så roligt. Men så är det!
Att jobba helger är tråkigt för både den som gör det och den som är hemma.

Men helgkänslan är tydlig när man nu är igång med vardagen och mina veckor går i ett rasande tempo.
Galet!
Då får man ta ett djupt andetag.
Jag läser 400 p mellan 16 aug-2 dec!
Då är det tempo som ni förstår.
Sen jobbar jag var tredje helg....
Men det ska funka, det har jag bestämt mig för.
Sen att jag vill minimera dagistid gör ju att man får plugga efter 20 på kvällen.
Men kan det göra att jag kan hämta tidigare på dagis så är det helt okej!

Idag har vi varit hos min pappa i eftermiddag...jagat stackars katter, ätit gräslök och haft det mysigt!

Isolde va på Kidz Club idag. Barnpassning på gymmet!!!
Vilken service att erbjuda detta. Tycker det är kanon!
Hon låg under en filt med söta Olga och läste en bok när jag hämtade henne.

Spinning (Activio) och 20 min Tabata intervaller efter!
Det va ett härligt gäng även denna torsdag!

I dörren va det byta och Johan är iväg nu.
Då hinner jag lägga barn och duscha...nu blir det lite tid för oss innan helg-jobb!
Kollar på ett så mysigt program De dejtbara.....underbart!!!!

TRX träning på altanen!!!!

Mycket snyggt Isolde!!!!

Ser ni högen av papper bakom och min galna min vid datorn...det är Svenska plugg!!!! Haha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar