Summa sidvisningar

söndag 8 september 2013

Söndag morgon som den ska vara...

Sovmorgon,jag vaknade innan dessa små. Inte det vanligaste.

Ganska skönt att starta vid 8 och inte vid 04.50. En ensam helg blir lång då...man är liksom klar med lunch förberedelse innan 8 då.

Isidor har precis badat och Isolde leker på sitt rum. Jag har hunnit både stryka och lägga in tvätt från förra veckan.

Pluggandes har jag lagt åt sidan denna helg. Men idag ska jag räkna matte.

Frida och Eddie kommer och då får jag hjälp.

Solen skiner igen.....vad är detta för härlig höst...?

Galet ju,men så skönt.

Livet är snällt mot oss just nu.

I morgon är det ny vecka....träning och en ordentlig skärpning med maten. För mycket slarv för att jag ska må väl.

Så nu så.....

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar