Summa sidvisningar

tisdag 3 september 2013

Ett "värk" mitt i pausen.....

Japp,hela jag är ett träningsvärk...hela maskinen ömmar. Varenda lite muskel. Spelar ingen roll om man tränat i 18 år innan ,man får det ändå.
Gårdagens TRX gav mig detta!

Skolan större delen av dagen och när jag kom hem kastade jag in alla böcker i hallen och vi tog en cykeltur och köpte glass.
Sommaren hänger lixom i lite till.

Nu är det Idol på Tv. Jag väntar på att Johan ska hålla mig sällskap. En film kanske.
Men först ska vi räkna några tal!!!

Idag blev det hemmaträning för mig. Suveränt bra...vet ni att jag tycker. Med barn kring benen eller ej så funkar det. Man får vara glad för det som blir.

Idag blev det är toppen pass....TABATA...

I morgon är det dax för hel dag på KSS. Även nästa vecka...
Idag känns det lite jobbigt ska jag väl erkänna.
Älskade lille Isidor va du får stå ut med mycket!!!!

Jag vet att ca 80% av mina Bloggläsare  skiter fullständigt i MIG egentligen...haha. Japp, det är verkligheten när man Bloggar, låter hårt men...så är det!
Med den vetskapen ska man då rensa i det man delar med sig av.
Vad gäller Isidor ger jag inte mer än så här.
Spekulationer och annat snack tål jag nämligen inte när det gäller ett barn...mitt eller ditt!
Punkt slut!!!







Även mamma-magen är tränad idag! Den är viktig men tråkig att träna om ni frågar mig!!! :o)))



2 kommentarer:

  1. Jädrar vad snygg du är kvinna!! Vilken mage & vilka armar! Jag har gått ner över 20 kg & tidigare har jag gått ner ÄNNU mer, men lyckats gå upp allt igen...& lite till:( nu har jag lyckats hålla min vikt i snart ett år, tränar mycket, äter mycket och mår bra! Det enda "lilla" (klart att det finns mer!)molnet är att magen lär jag aldrig få ordning på...löst,hängande skinn efter jojobantning blir jag aldrig av med:( Önskar så att det gick att träna bort, men det är bara att inse faktum, att den där "påsen" kommer alltid finnas där...dock tänker jag INTE fylla den igen!
    Jag blir grymt imponerad av allt du verkar ha åstadkommit & då menar jag inte bara viktmässigt:)
    Ha en fin dag!
    // Anki

    SvaraRadera
  2. Men TACK så glad jag blir för dina ord. Jag har tränat länge och det har sannerligen tagit tid att få till nåt i muskelväg. Denna mammamage är svår att få bort då huden har tappat "sin spänst" på magen. Tror precis som du skriver att man får gilla läget där. Du har ju jobbat bra också förstår jag! det går upp och ner med motivation och tid. Man får göra det man!!! Ha en fin dag Anki! Kram

    SvaraRadera