Summa sidvisningar

fredag 20 september 2013

Bryt ihop och kom igen...

Nu sitter vi i soffan med en godis skål. Isolde har väntat på detta!
Hon och storebror skulle mysa idag och allt är noga planerat!
Det har varit Badhuset och Taco mys för oss.
Älskar fredagar!

Denna har varit bra OCH riktigt  dålig!
I bland kan jag bli galen på saker....idag bröt jag ihop.... men kom igen. Ibland blir jag så förbannad så det ryker ur öronen. Jag tiger och biter ihop,försöker vända på saker,vrida och försöker förstå......sen kom allt bara....Tur jag har en förståndig man som säger "Låt det rinna av Älskling"!

Fattade mitt i allt detta andra beslut. Det känns bra!

Nog om det!

Jag har tränat idag och det är ibland min räddning när man känner sig lite....off!!!
I helgen ska jag jobba...helt plötsligt helt andra tider än jag tänkt!!!!

Nu ska jag ta hand om Isolde här i soffan. Brorsan har åkt till en kompis nu och Isolde fick helt plötsligt en godisskål för sig själv.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar