Summa sidvisningar

lördag 28 september 2013

Kläder,Hälsa,villa och konst!

Idag har vi hunnit med allt möjligt!
Isolde och jag åkte på Klädbytardag....himmel och pannkakor så mycket kläder. Köpte inte mycket alls. Isolde valde lite,glitter i mängder och en mikrofon. Fanns lite fina kläder...men väldigt mycket slitet också så klart! Just vinterkläder är svårt att köpa begagnat...det ska ju tåla en del.

Hälso/Villa Mässa i Skövde sen!
Älskar mässor,tycker det  är så kul.

Isolde följe med mamma och kolla på kusinernas danstävling och Johan och jag tog hand om hemmet...ligger efter med det mesta . Man är lite bortskämd med att hinna fixa sånt på veckorna. Att ta helgen till tvätt och städ är ovanligt men antar att det är lika för alla.

Vi har nu varit iväg på Konstnatten här i stan. Så mycket begåvade människor det finns!!!
Man får nästan skämmas att man inte vet hur mycket fint det skapas i stugorna. Grymt duktiga!!!!!
Blir alltid imponerad av människor som brinner för sin sak.
Tycker det är fantastiskt!!!!

Lite snabb-middag hos oss i kväll och vi har nu haft underhållning av Isolde.... och mig!
Jag har sjungt  Eloise...ABC och lite annan schlager!
Johan dog av skratt....Isolde och jag njöt av minuten i rampljuset!!

Nu tar vi kväll!
I morgon väntar vi in "Fint" folk!
Som jag lääääännnngtar!!!!!!!!



Helg-rosor!


Plockar äpplen ,vi har mängder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar