Summa sidvisningar

torsdag 12 september 2013

Med sega ben!

Nu sätter jag mig till rätta i soffan!
Jag väntar på "Hela Sverige bakar"!
En timma kvar.

Idag har hemmet fått sig en ordentlig storstädning. Nedervåningen i alla fall! Doften av Ajax citron gör mig glad!!
Skurat toan från golv till tak...alla köksskåp...diskat ljusstakar och fixat.
Isolde hjälpte till och Isidor brummar bilar!

Trots en ganska hektisk morgon blev det en bra dag.
Vi bytte ut städrocken mot träningskläder och satte dom små i cykelvagnen och for till morfar. En bra uppvärmning!
Dom fick vara där idag när jag körde "mina" pass. Lite bortskämd med att Johan aldrig jobbar to kvällar...men nu mer gör han det. Då finns mina föräldrar till hjälp och det är toppen!
En timma i lekparken med morfar ä inte fel...han skulle nog med lätthet kunna stå vid en gunga med sina barnbarn några timmar till.
Jag tog mig an några Activio-deltagare först. Sen ett gäng glada Tabata -intervallare!

Härligt gäng!!!

Sen va det seeeega ben hem med en cykelkärra...guuud,så matta ben!!

Trötta barn,trött mor...lite välling och mat, två godnattsagor och 1000 pussar...NU sover dom!!!

FREDAG i morgon!
Men fullspäckad....plugg, möte på sonens skola, lektion och ett jobb möte på eftermiddagen!
SEN...HELG!


Inga nya bilder att bjuda på...en gammal får ni...från igår.


1 kommentar: