Summa sidvisningar

fredag 13 september 2013

Siktar högt!!!

Händelserik fredag...har inte sett mina barn sen 7 i morse. Pluggat matte,varit på gymnasieval-möte med sonens lärare..kastat i mig lite mat i farten och cykel sladdat till samhällskunskapen. Betyg???vart siktar jag frågar läraren...högt eller???? Ööööö, ja det är väl lika bra det svarar jag.....så utan att veta vad som egentligen krävs av mig så gör jag väl så klart det....kan väl ångra mig på vägen. Är väl ingen stor grej...att ångra sig.

Mitt under lektionen får jag ett sånt där samtal.....från hemligt nummer. Betyder barnläkare/sköterska i vårt fall. Så även nu...jag drabbas alltid av ett litet hjärtstopp. Mera prover ska tas redan på måndag....gode Gud,finns det ett slut på detta snart för Isidors skull.

Här hemma ekar det tomt...så även i min mage. Lite snabbt i magen och snart mot jobbet för lite genomgång denna fredag eftermiddag. Johan är och badar med dom små.

I morgon ska vi på släktträff....väntar hem den utflugna sonen. Frågan är när...?

Kvällens trogna tacopaj är utbytt mot en kyckling paj på menyn. Lite oväntat va????

Härligt väder....hoppas på några såna dagar till.

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar