Summa sidvisningar

torsdag 26 september 2013

En dag att "räkna" med!

Räknat matte sen 8.00 i morse med en lunchrast på 40 minuter. Då gick jag och min stöttande mattekompis och åt lunch.
Nu har vi suttit i 2 timmar och 10 min och gjort matteprov.
Jag är helt tömd!!!!

Matteprovet kom lite i fel läge...ibland blir såna saker helt oviktiga rätt var det är. S va det lite nu...det va svårt och jag gjorde mitt bästa!

Nu ska jag snart hämta dom små...dom äter mellis precis nu så jag får vänta 10 min.

Jag skulle egentligen på APT idag men det blev för sent för att ha barn på dagis...så jag håller mig hemma.
Idag har jag fixat vikarie till mina pass på gymmet.
Ska ut och springa senare sen.

Hoppas du haft en fin dag.
Här skiner solen!!!
Idag måååååste jag göra detta....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar