Summa sidvisningar

söndag 29 september 2013

Film-kväll!

Strax ska vi kolla film. Det blir en komedi i kväll.
Igår somnande jag till en mindre rolig film...fy,så konstig film vi såg.

Idag har vi haft våra vänner här hela dagen. God mat och väldigt trevligt som vanligt. Dom har världens härligaste små killar.
Vi gick ut och gick lite på eftermiddagen då vädret va fantastiskt!

I morgon är vi "lediga", egentligen inte JAG då jag bör plugga. Det ska jag försöka med också. Lite svårt när alla är hemma...men jag MÅSTE!

Veckan som kommer  verkar bli hanterbar. Inga Me&i träffar, återbud!
Så jag har helt tomt på kvällarna, kanske kan ta nåt extra pass på gymmet nån kväll.

Vi försöker få eld i vår kamin men nåt är fel...det tar sig lixom inte.
Tråkigt då man läääängtar efter att elda i den nu!!!

En härlig ny vecka med plugg och träning i större utsträckning än förra veckan. Det va en usel träningsvecka för min del!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar