Summa sidvisningar

söndag 15 september 2013

Barn i rörelse och rörig träning!

Precis röjt upp i hemmet!
Skrattar åt mina inlägg och min stavning. Haha...jag slinter med fingrarna här och där. Ibland går det snabbt när jag skriver.

Isidor den stackarn har ramlat på ansiktet två gånger idag. Det ser verklige MYCKET ut när dom slår sig i munnen!!! Men han är tapper!!!

Isolde har varit på sin "dans" i dag på gymmet. Hon tyckte det va kul. Fick en egen vattenflaska också.
Jag trodde det va en timma och insåg att det skulle bli perfekt att träna under tiden då inga föräldrar skulle vara med förrän dom hade uppvisning senare i höst. Då va det bara en halv timma...så lite halvdant pass med snopet slut.
Gjorde inte så mycket!
Hem och fick besök av sonen och mormor...bus och lek med brorsan en stund.
Jag förberedde mat och drog iväg till gymmet ...spinning för mig själv ...med lite sällskap det sista...40 min!!! Skönt och svettigt!
Min man hade klarat sig ypperligt hemma med sina barn. (SKOJAR) så klart han gööööör....

Idag pratade jag lite mat med en kille...han frågade lite om mina mål mm.
Det vi ihop kunde konstatera är att man bör äta det man blir GLAD av!
Tänker ju att det gör väl alla...men kanske inte ändå!!:o)
Mål annars kunde jag inte svara på....typ...må bra!

Nu hoppas jag innerligen att det är nåt bra på Tv denna söndag kväll. Annars känner jag att böckerna ropar på mig!
Har egentligen  sagt att jag INTE tänker plugga på helgerna.
Mätt och nytränad mamma!!!!






2 kommentarer:

  1. Så jäkla snygg! Skit i matten du kan leva på utseendet ett bra tag till! ;-)

    SvaraRadera