Summa sidvisningar

lördag 14 september 2013

Släkten är BÄST!

Isolde äter lite lördagsgodis och tittar på en film.
Redo för sängen efter tandborstning.

Vi har varit på Släktträff!!!
60 personer och jag känner inte till hälften!
Trevligt att ses.
Ett gäng ungdomar fick vi med oss...dom satt nog mest och längtade gem...tal efter tal och gamla anekdoter från förr. Superkul när man är 13-14 bast va....haha!

Isolde och Vera hittade var sin nyckelpiga...det gjorde deras dag!
Den bor hos oss nu!

På förmiddagen efter våra träningar så gick vi mot stans alla affärer....en vinterjacka till Isidor hittade vi. Passade på att ta en macka på fiket innan vi gick hemåt!

En bra dag...
Nu ska vi ta kväll i huset strax!
Körslaget denna lördag!!1


Glaaaaada ungdomar!

Håller brorsans hand!

Syster med man!

Vackra fina Linda...min syssling och en av mina gamla vänner jag inte sett på säkert 15 år! Lika snygg än!!!



Denna snygging va rynkigare än mig!

Känns hon igen??? Ja, min faster Barabor. Föreläsare och författare och psykolog.

Pappsen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar