Summa sidvisningar

tisdag 24 september 2013

Från kaffekoppen...

Idag sov vi tills vi vaknade 7.15. Jag va så trött så det är jag tacksam över. Johan och jag räknade lite matte innan va sa godnatt igår.....
Denna terminen är ett rasande tempo,det visste jag från början. Lyxen med att plugga mycket hemma är att man kan styra lite. Jag kan lika gärna sätta mig 1 timma extra på kvällen och istället inte behöva stressa på morgonen denna dag i veckan.
Idag är det skolan hela dagen. Ska göra några frågor som jag skulle varit gjorde idag...som jag glömt!
Lite mogonkaffe och standard frukosten  smoothie innan jag ger mig av.

Lite kyligare nu det känns bara man öppnar ytterdörren. Jag gillar höstkänslan.

Idag får det bli en vilodag för mig.
Det känns som det är aktuellt i kroppen just nu.

Hoppas du är igång med lite höstträning...promenad,löpning,simning,gym,fotboll...va det nu kan vara. bra tid på året att träna. Det piggar upp oss ordentligt i höstmörkret faktiskt!!!

Häpp, nu ska jag sätta fart!!!
Min biltokige lille goding!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar