Summa sidvisningar

onsdag 18 september 2013

Rikedom!

En tant tittade mig djupt in i ögonen en dag när jag berättade att jag hade 5 barn. -DU är rik sa hon till mig och tog min hand...
Och det är så förbannat sant!
Dessa 5 är ju hela mitt liv. Man kan ju bli galen av kärlek till dom alla...ett hjärta rymmer massor!
Älskade barn!
Det är egentligen så självklart att man inte ens behöver skriva det....men ibland så blir det så stort hela grejen men att vara mamma. Det svämmar över av kärlek på alla kantar.
Dom är så härliga hela bunten!!!!

Vi har haft en bra dag hos oss!
Grejat i trädgården lite. Blev så fint!

Isolde har varit på gympan. Jag fick en social stund med mammorna i omklädningsrummet!
När man pluggar så här finns ingen "klass" känsla med klasskamrater då man läser så olika kurser. Ibland kan det bli lite ensamt faktiskt  för en ganska social människa. Men jag gillar ensamhet oxå. Lite lagom av allt är bäst!

Till kvällsmaten i kväll fyllde vi upp ett helt köksbord och tömde det mesta på det! Härligt....så ska det vara!!!
Isolde satt uppkrupen hos brorsan vid Tv....Hon visade lite nya konster från dagens gympa.

Nu sover Johan inför nattpasset.
I morgon är det dagisfoto!
Ska försöka få i ordning på dessa små vid 7 tiden i morgon bitti...huamej det kan gå hur som helst!
Men dom är vackra i pyjamas och natt-gosigt hår oxå!

Ingen träning idag. Orkade inte,ingen motivation...hann gjorde jag säkert men idag va motovationen NOLL!
Så kan det va!!!!!

Trädgårdsmästaren!!!


OCH bagare!!!!


OCH konstnär!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar