Summa sidvisningar

söndag 29 september 2013

Sköna söndag!!

Idag kunde vi ligga kvar i sängen en stund...med kissblöja i ansiktet och små svettiga barnfötter sparkandes. Men natten var tom av barn.....

Frukost och sen träning!!!

2km på löpbandet som uppvärmning i lite lutning gav en lagom puls att starta på i gymmet.

Idag blev det axlar....mage....rygg och en övning biceps. Lite smått å gott helt enkelt!!

Nu är Johan i väg.

Isolde väntar på att kompisarna ska komma. Som jag saknar dessa. I bland kan jag uppriktigt vilja flytta närmare dom....och för Johans skull....men sen finns det så mycket annat att tänka på så just nu är det omöjligt även om jag oxå har en son boendes där nu.

Så skönt ute nu. Älskar hösten....

Nu ska jag se om jag kan förhandla lite med dottern...kanske en klänning räcker idag.

Hon är "mycket" flicka nu.....

 

Isolde är hund iförd spetsklänning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar