Summa sidvisningar

måndag 2 september 2013

Nya tag!!!

En sån härlig film jag gav tid till igår...Små citroner gula...värt att lägga bort böckerna för.

I morse började jag med en löprunda,inte lång...men förbannat tung. Sen va det TRX på altanen som gällde. Så skönt att kunna vara ute och träna nu ett tag till. Det gav mig energi och ett toppen humör.


Sen va det premiär för Kyrkans Hus. Alltid lika kul att träffas där. Känns som man aldrig hinner träffa dom där vänner längre. Men idag fick jag det!!!

Nu sover lillebror. Jag bakar samtidigt som jag Bloggar och ska nu öppna Svenska böckerna för en Analys av ett stycke...."Min far och jag". Svenskan är rolig!!!
Får väga upp matten!

Vi är lediga idag..Johan också!
Lite svårt att plugga då man vill vara tillsammans allihop men idag får jag skicka ut dom till lekparken lite!

I kväll är det Me&i.

Sen är det en lite lugnar vecka..hoppas jag!

Enbens....den tar!!!

ALTAN gym!!!

Nu ä det vä ändå höst på G. Underbart enligt mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar