Summa sidvisningar

söndag 22 september 2013

Söndags känslan!

Söndag kvällar är det nåt visst med. Mysigt och slappt! Förr i tiden va det pizza kväll för oss...långt innan Johan kom in i bilden!
Men inte nu längre!

Jag har jobbat hela helgen. Man vill bara vara hemma när man väl landat hemma. Min tanke va ett pass på gymmet när dom små somnat. Men medans jag la Isolde så började allt bara röra i huvudet på mig. Fixa orderblad till Me&I i morgon,uppdatera mig på nyheterna som släppts, räkna matte,...Då va det helt plötsligt inte värt det längre. Jag gör ingen grej av de dagar jag tränar, heller inte de dagar jag inte tränar. Det ordnar sig ju.
Att hela tiden tycka man varit redig när man tränat finns ingen vits med...det ingår för mig. Och det dagar planeringen spricker så ä det bara så!

Veckan schema är gräsligt...omänskligt i min värld!
Men det fixar vi!
Lika för alla på nåt sätt!


Nu ska jag räkna matte en stund innan TV kvällen börjar...troligen hinns det inte med alls idag!

Lite ekvationer, m och k värden blandat med lite bråk-tal denna söndag kväll är en utmaning!
Igår såg det ut så här i soffan när jag åkte till jobbet. Jag döööööööör så mysigt!!!! Lägg märke till att pojken fått några ordentliga vippar till fransar va....haha!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar