Summa sidvisningar

onsdag 11 september 2013

Jag ska bara......

Har en del pluggande hängande över mig...men jag har hamnat i JAG SKA BARA träsket idag. Hänga lite tvätt,fixa med nyköpta blommor,kolla lite,blogga lite.....
Men nu ska jag!

Jag tränade i morse,blev ingen löpning utan återigen ett pass där vara väver in konditionsträning. Blir inte samma sak som att springa 5-7 km men det är effektivt för just mig!
Jag vill hinna med lite muskelansträgning också nämligen och båda delar får jag inte in.

Sen hämtade jag upp dom små och Johan ...dax för nya blommor!
Hela torget blommade idag!
Billiga blommor...jag tar ändå död på dom inom en 6 v period så det kvittar lixom!

Nu är dom lämnade på dagis. Johan står i startgroparna för att åka till jobbet och jag ska då...PLUGGA!!!

I kväll har Isolde gympa..Isidor också. En stor dag...ONSDAGAR är favoritdag om vi frågar Isolde!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar