Summa sidvisningar

torsdag 26 september 2013

Lite smått och gott!!!


Egentligen ogillar jag känslan av att se saker som "snart över"...då tänker jag på veckan!
Men jag längtar efter fredag eftermiddag nu....badhuset och tacokväll!
Veckan har gått i ett rasande tempo...inte varit hemma mycket alls och om jag väl varit hemma så har jag pluggat. Nu kommer en bättre vecka framåt.
Jag får så dåligt samvete mot alla när jag är på språng...jag borde kanske vara hemma...är jag hemma så borde jag vara där....gör jag inget hemma så borde jag plugga...när jag pluggar borde jag vara med barnen!
Ja,ni känner igen er kanske!

Nu har jag i alla fall beslutat mig för att sluta som instruktör på gymmet....med lite sorg i hjärtat så klart efter massor av år...sen jag va 16 med x antal "gravid-år" då jag inte varit aktiv. Jag fick ta mig en funderare...jag tycker att jag SKA kunna byta musik var 6e pass....jag ska kunna servera nya roliga pass...när jag känner att det är svårt att få till det..ja, då ska man nog kanske ta en paus. Det ska ställas höga krav på oss instruktörer...jag vet att jag är duktig och inspirerande  i den rollen och ställer höga krav på mig själv.

Sen vill jag prioritera min egen träning ordentligt!!!
Jag är så motiverad i min egen träning just nu ....så det är en kombo av tid och motivationsbrist!

Eftersom det blev ändring i mitt kvällschema så tog jag mig en cykeltur upp till berget och en löprunda,avslutade med 4 ruscher i en liten backe sen cykla hem....lite magträning när jag ändå va i farten.

Helkväll hemma!!!

Nu ska jag märka kläder inför Bytardagen i helgen!!!



En låda kan roa barn en hel eftermiddag!!!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar