Summa sidvisningar

tisdag 17 september 2013

En glad mamma!

Glad är jag för att Isidor inte grät idag när jag lämnade.
Trött är jag för jag sovit dåligt i natt...kunde inte somna om efter att jag varit på damrummet...när jag väl gjorde det ropade Isidor..när han somnade om så ringde larmet på mobilen.
Nu ska jag snart åka mot skolan.
Först lite frukost.

Igår dammade jag av mitt gamla protein-plätt recept och åt med skinka och keso. Det hade jag helt glömt av.
Man kan göra dom med kesella,ägg eller äggvita...eller keso.
Finns mängder av varianter på protein-plättar.

Hoppas solen lyser lite på oss idag.
I eftermiddag ska jag på studiebesök till Tidaholms Radio...hur kul som helst!!
I morgon är vi lediga allihop...jag ska jobba undan i "pluggandet" idag så jag kan vara ledig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar