Summa sidvisningar

tisdag 10 september 2013

Nu är den nog här...

Nu är det höst i luften. I morse tända jag ljus vid frukosten. Hur mysigt är inte det?
Jag längtar till mörkare tider....älskar den kalla luften och myskänslan!
Man kan med gott samvete kura in sig hemma.

Nu ska Isolde och jag snart ner till gymmet. Hon ville vara i barnpassningen idag. Passar fin fint det!
Först ska vi hämta ut lite me&i kläder också!

Vi har haft en hel dag på KSS med Isidor idag. Man blir helt slut av det faktiskt!
En lång dag för lilleman om inte annat.

I kväll får jag sätta mig och plugga igen dagens missade lektioner...missar man en lektion missar man MASSOR i detta tempo...idag missade jag TVÅÅÅÅÅ!
Ja,ja...det löser sig alltid!

Så sant...och till många för mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar