Summa sidvisningar

onsdag 4 september 2013

PREMIÄR

Nu sover småttingarna....trötta små efter Gympapremiär,även Isidor deltog idag fats i gruppen Stor&Liten. Han sprang mest omkring!
Isolde tog det mer på allvar och gjorde allt så utomordentligt tjusigt...ordning och reda!
Rättvist och riktigt ska det vara, säger fröken att vi ska stå i led så gör man det!

Huuur många barn som helst och jag va svettig ända in på Bh när vi kom hem.

Innan deras gympa va det mammans tur...ett gym pass...ARMAR!!!!

Snabbt och intensivt!

Solen har värmt som värsta sommardag och åter igen kunde vi äta mellis ute. GALET detta...men så skönt!
Jag bidrog inte så mycket i ogräs rensandet...på nåt vis slapp jag...jag städade inne!!!!!

I morgon är det MATTE, lite söndags-ångest-jobba-måndag känsla infinner sig. Jag har på gränsen till lite...PANIK!!!!
Bläddrar i boken och inser att vi bara är i BÖRJAN av den...längre bak förstår jag inget!

Snart prov också,...gud i himmel visa DIG för mig nu om du finns!!!!

Nu börjar Idol.
Kastar upp benen ...tänder ljusen....REDO!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar