Summa sidvisningar

tisdag 24 september 2013

Tjejkväll!

Just hemkommen från en mysig Me&i träff hos härliga Jenny!!!
Så kul med dessa träffar.
Tiden bara rinner iväg och man träffar mängder av olika människor.
Det är verkligen ett trevligt jobb!!!
Me&i är lättsålt!!!
Folk gillar kläderna och jag är helt galen i dom.

Blev en liten omväg hem då jag KÖRDE fel..i Stenstorp!!!
Hamnade i Falköping...men kom sen hem.
Johan skakade på huvudet. Han va inte speciellt förvånad av sitt kroppssråk att döma.

Idag har jag fått mina första omdömen!!
Jag är överraskad och grymt glad för dessa fina betyg .
Men jag va helt enkelt värd det.

Morgondagens träff blev inställd så det blir en mattekväll i soffan i stället .

Men först ska Isidor och jag till KSS i morgon.
Hoppas på lite svar...eller inte...vet i tusan vad man vill egentligen.

Så där ja....SOV GOTT!
Zzzzz Zzzzzz....

OCH tack Sofia för dina fina ord om min Blogg!!!!!
Me& i från topp till tå!!!!!









1 kommentar:

  1. Tack själv Sofia för att du delar med dig på ett så ärligt sätt!!
    Tycker det är kul att läsa! Du vågar stå för att eb småbarnsförälders vardag inte alltid är rosenröd ( skönt för enlikasinnad att se att fler har det så!) e ju ibland väldigt fint skimmer i alla bloggar! Å tack för en härlig visning! ( vi kunde ju visat vägen hem ;) )

    // sofia

    SvaraRadera