Summa sidvisningar

fredag 20 september 2013

Just do it!

Matte dag för mig!
Räknar   och dricker kaffe...kliar mig i huvudet och jublar HÖGT när det blir rätt!
Jag bjuder er så gärna på denna lite tuffa matteväg....
Vi har kanonbra mattelärare så jag kan inte ens skylla på dom!
Men nu är det lite körigt med tid då jag har matte-prov nästa vecka...det brinner i knutarna!!!!

Idag träffade jag Lisa i all hast!
Motivation,träning,glädjen och kämpandet hann vi avverka på ett par minuter.
Om man ALDRIG behövt jobba med vikt så har man nog kanske lite svårt att förstå vad som krävs av oss!
Om hur mycket vilja man FAKTISKT måste ha!!!
Motivationen får man lära sig att den är lite upp och ner..och njuta när det är uppe! Och ta nya tag där nere....

Idag skiner solen och jag ska strax mot skolan igen och det är dax för Samhällskunskap ett par timmar!
I eftermiddag ska vi bada!!!!
Blir bra start på fredagsmyset det!!!
Tacokväll hos oss som hos dm flesta på fredagar verkar det som!!!
I bland är det bara så här....koppla ner några Instakonton, Bloggar,Facebook mm så får du lite tid och...bara gööööör det!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar