Summa sidvisningar

torsdag 5 september 2013

x,y...m och k.

Som om det nu inte räckte med x och Y...Nu ska m och k in också när vi räknar!
Himmel så rörigt!
Men idag fick vi riktigt bra hjälp efter lektionen Christel och jag!. Det lossnar mer och mer...många JAHA såååå idag! det är i fall i rätt riktning. Såg att det snart va prov och höll på att dö en smula innombords.

Nåväl..det är ju BARA matte!!!

Tack för så många fina ord ni ger mig. Härliga kommentarer och lite mail .
Så roligt att jag kan inspirera er lite. Ni inspirera mig med era vikt-resor mm.
Vi kämpar på!!!

Nu sitter vi i solen och jag ska plugga lite. Matteboken glömde jag på skolan. Så idag får jag ta matte-ledigt!

Vi har inga planer...suger ut det sista av sommarkänslan på altanen!!!
Känns skönt!
Tränings-torsdag idag!

Jag startar och Johan står redo kl 18.45 för att ge sig ut i skogen!

Idag är jag så trött så Johan tittade bara stort på mig vid köksbordet!
Måste i säng idag...innan 23....måååååste!!!

Nu har Isolde fått på sig gympakläder och hänger i TRX på altanen!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar