Summa sidvisningar

onsdag 11 september 2013

Lite tankar och lite oro!

Det hostas från övervåningen. Det hostas mycket från övervåningen...Jag har matte i morgon, Johan jobbar! Missa en mattelektion vore på gränsen till ett katastrofläge!!!!
I samma stund jag skriver detta vaknar jag till...
Just nu går alla mina tankar till min gamla bästis sen skoltiden. Igår fick jag reda på  nåt så sorgligt! Hon ligger just nu  och väntar på morgondagens operation....
Småbarnsmamma, hemska besked....vad skulle man ta sig till!?
Skrev med henne igår och hon verkar ha humöret uppe , det är nog viktigt mitt i allt!

Så oron om en vabbdag kändes "fjuttig". Men troligen blir det inget mer än lite hosta! Och hostiga barn har jag erfarenhet av!

Vi har varit på gympa. Isidor är lite liten det märks,han far som en vante mellan stora barn,bollar och föräldraben.....
Isolde älskar det!!!
Hon är själv utan oss. Va tvungen att tjuvkika lite idag. Hon har koll så INGEN ens försöker tänka på att tränga sig före!

Vi tog en promenad både dit och hem och svetten rann på mig när vi kom hem.

Nu sitter jag och kollar Idol.
Jag ska väl öppna matteboken igen sen.
Pluggat på bra idag och räknat om lite tal ...så man inte glömmer det vi gjorde allra först. men det hade jag visst!!!!
Nöjd med mina tavlor som fick en ram idag!!!


Köpte lite blommor idag...till MIG själv!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar