Summa sidvisningar

fredag 13 september 2013

Vi kramar ur det sista!!!

Tränat idag också. 30 min "egen " spinning och ett ordentligt styrkepass för armar axlar efter! Skönt!

Nu tar VI helg!
Johan är iväg nu och jag har lagt barn. Isolde brukar vara uppe på fredagar men idag låg hon utslagen i soffan och bad om att får gå upp och läsa. dagis-tempot tar på krafterna.
Så i kväll blir det nog nån film för dom vuxna!!!
Hellre det än Fångarna på fortet...så uttjatat så jag står inte ut mer!

Idag kunde vi sitta ute och äta kvällsmat...kycklingpaj fixade Isolde och jag. Hon skar paprika för glatta livet! Jag gör en "nyttigare" variant av pajskal som funkar bra. Inte riktigt som äkta som är det bästa jag vet men....Nu är det dax att skärpa till sig lite igen!
Inga problem alls, handlar om små förändringar för mig...jag lägger egentligen hellre till lite mer träning. men just nu är det omöjligt!

Verkar som högsommar känslan sjunger på refrängen nu...kramar ur det sista av den nu!!!!

Jag tar gärna riktig höst nu...
Sammanbiten mor....i gröngräset!

Badhus-inte kammat mig frisyr!!!

Kyckling...lök,paprika,banan och massor av curry!


Påfyllning TACK!!!






2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin röd blus du har!! Vad har du köpt den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK, ja den är fin! Den är från Lindex...på REA i våras tror jag!!!

      Radera