Summa sidvisningar

torsdag 12 september 2013

Vi är familjen MÖSSA!!!

Johans mamma syr som aldrig förr!
VI älskar MÖSSOR och när vi träffas så sitter vi ALLTID och smider planer och letar tyg!!!!.
Hon är den mest kreativa jag känner och ÄR sömmerska,vilket märks på alla välsydda mössor. Inget är lämnat åt slumpen där...
Själv kan jag inte sy en raksöm!
Så hon har ingen hjälp av mig...kan inte ens klippa papper rakt!
Men  jag har massor av ideér i stället.
Får hejda mig ibland...

Vill man beställa nån mössa så finns det massor av tyger att välja på. Tyvärr har vi inte riktigt fotat klart allt. Men så snart det blir en lucka så ska det fotas!!!!!

Antingen skriver man en kommentar  här eller går in på hennes FB sida  Här.
Hon kommer nämligen också börja sälja lite av mina tavlor...känns nästan lite så där....meeeen ska du sälja miiiiiiina tavlor. Men hon frågade....haha!

Kolla in den med fåren till en svart höstjacka!!!!!

Så här ser det ut hemma hos familjen "MÖSSA".....haha! 



Syskon matcha kanske...ÄLSKAR DET!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar