Summa sidvisningar

måndag 23 september 2013

Nöjd för dagen....

I alla fall snart. Idag har det räknats för glatta livet här. Såååå jäkla nöjd är jag. Finns bra youtube klipp när man kör fast. Vilket hjälpmedel. Flera saker klarnade när dom visade idag. Bråkräkning är svårt tycker jag.

Hunnit skvallra och surrat med Sussi en stund oxå. Min sociala stund.....alltid kul att bli lite uppdaterad från världen utanför.

Tiden går så fort när man hamnat i böckerna att jag började tro klockan gick fel.

Snart ska jag hämta barn.

Solen skiner ute och vi får nog hålla oss ute en stund i eftermiddag. Jag ska på första av veckans tre me&i träffar. Idag visar jag upp lite nyheter...alltid kul.

Hänga lite tvätt och räkna sista talen nu. Sen lägger jag ner för dagen!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar