Summa sidvisningar

lördag 14 september 2013

Film Tips och härlig start!

Godmorgon!
Jag  startade dagen med frukost...sen hemmaträning. Jag skulle aldrig i livet kunna röra mig eller höja pulsen det minsta på fastande mage. Aldrig funkat för mig!!!
Eftersom jag har en spinning cykel så är det en suverän grej....30 sek intevaller ...
TRX  och hantlar på altanen...35 min hemmaträning klart!
Är det nåt pass jag skulle prioritera eller välja så är det just TRX .
Man kan köra allt i lianen.....håll utkik för snart finns det på vårt gym också!!!

Nu är Johan ute och springer och jag och Isolde kollar på Bamse på Youtube, tänk att han håller än. Att HON väljer just det är lite oväntat!!!

Isidor han går runt med sin röda bil och då och då kommer och ger oss en puss.

Vi ska på Släktkalas i eftermiddag och denna gång blir vi "Full pott". Alla killar ska med!!!
Älskar dom stunderna!!!!!
Skulle behöva åka in till Skövde och köpa lite mösstyg till svärmor...jag vill ha en grym mössa i vinter.

Den utflugen sonen hade kört på ett rådjur igår....ska man aldrig sluta oroa sig!?!?
Tänkte både på det stackars rådjuret och honom....

Vi såg en bra film igår Call Girl. Den va bra men jobbig!
Sen måste jag somnat i soffan...lite som vanligt på fredagar!!!!
Och som vanligt ä det svårt att somna när man väl lägger sig i sängen sen...då har man klippt 1,5 timma och blir vips ganska pigg igen!!

Träning i morgonsolen på altanen..KAn inte komma på nåt bättre sätt att starta dagen faktiskt! Denna baksida ben övning är grym...man går rakt ut med benen, med rumpan upp..drar ihop igen (böjer knäna). 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar