Summa sidvisningar

onsdag 4 september 2013

Full onsdag!

Hoppas Ni hämtat er från gårdagens lättklädda bilder. Men en ganska sliten 5 barnsmamma som hobbytränar kan väl omöjligt provocera med såna bilder...tänkte jag! "Inget hot" om man säger så, är man inte det så brukar dom vara ganska accepterade! Haha...

Så ja...då är vi hemma från en halvdag på KSS. Gick snabbare än va vi tänkte. Skönt att pricka av dessa saker vi har framför oss...nu lämnar vi detta bakom oss. Nästa vecka är det sövning igen..det är inte allt för roligt!
Men han är tapper...men misstänksam och arg på tjejerna som tar i honom! Avleda denna gosse går nämligen inte. De flesta vet det men en del kämpar....

Hoppade in och köpte gympa-kläder till Isolde som ska börja idag. Hon väntar och har packat sin väska här.

Det är så roligt att hon vill då jag är en gammal gymnast och ser gärna att hon håller på med det...så klart!
Nu ska gymet starta barndans också så det ska hon också få prova. Fotboll gick ju sådär !

Nu har vi ätit lax och solen skiner...blir en eftermiddag bland ogräset säger min man. Här ska fixat i trädgården!!!
Så på med trädgårdsvantar!!!
Sommaren hänger i...jag skulle kunna tänka mig en husvagnstripp till innan vi tar höst!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar