Summa sidvisningar

torsdag 12 september 2013

RIVSTART denna Torsdag!

Får fram mobilen...06.57!!!
Ska va på dagis 7.30!!!!!!!!!!!11
Shiiiiit...snabba snabba!
Skaka välling....byter blöja i farten med tandborsten i munnen...(inte ens min egen).
En kopp kaffe till mor för allas trevnad denna morgon.
Har jag Bh på..jorå..
Snälla barn med håret på svaj...mammans hår sitter i en knorr rakt på huvudet.
Utan smink och frukost sprang vi mot dagis.....

PUSTA ut...hem och på mascara och en banan!
Mot matten!!!!
Helt fel dag att försova sig på. Helt fel!!!

Och matten är ungefär...."Hur många pannkakor finns det i rymden" just nu!

Prov snart!
Det kommer inte gå bra. Men jag hänger i!!!!

Nu dricker jag kaffe och lyssnar på Spotify.

Dax att skriva ut lite arbete!
Dagen fortsätter!

Ha en fin dag!!!
Idag behöver jag en bild för att stärka  mig!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar