Summa sidvisningar

tisdag 10 september 2013

Lämna ut eller dela med?!?!

Kväll igen!
En lite paus efter nattning,passar på att Blogga lite då.
Nu har vi läst "Gittan och gråvargarna". Vi läser olika böcker på kvällarna...som tur är.

Funderade lite här om dagen på detta med att Blogga om sina barn. Vissa rycker på axlarna och vissa tycker.
Jag tycker väl att det är okej att dela med sig av sina barn...jag brukar tänka att KAN jag säga detta till vem som helst????? ÄR svaret JA så kan jag Blogga om det. Jag visar glada bilder på barnen,fina lättsamma vardagsbilder...sånt som vem som helst skulle kunna se egentligen från gatan...
Vad gäller Isidor nu har jag bestämt att vi inte säger så mycket mer varken i verkliga livet eller i Bloggen. Dels för att vi själva inte vet..och dels för att det inte är nåt att dela med sig av!

Just där har jag aldrig ångrat nåt inlägg.
Har ångrat andra inlägg då och då när man skriver i sin iver...haha!

Svårt det där..Isolde blir äldre...killarna har uttryckt att dom inte vill vara med. men om jag vill visa nån bild så får dom godkänna.
Vet inte vad som är rätt eller fel för barnen....

Nu kom min man hem. Lagom till matte-problemen!

Isolde har varit på Kidz Klub medans jag tränade. Kombinerade kondition och styrka...ett ganska lätt pass.
I morgon är planen en löprunda!

Hemma-plugg i morgon!
Men först måste jag köpa nya blommor.....dom är både gula och ledsna i fönsterna!
Ser bedrövligt ut!!!!
Sönderstuckna små fossingar.....


Mysiga lilla unge!!!

Traktorn på "paddan" !!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar