Summa sidvisningar

söndag 1 september 2013

En stressad mor...

Himmel...vilken helg!
Jag är lite stressad...jag har inte öppnat matteböckerna,har en bok reflektion som ska va klar till tisdag, jag ska baka bullar och muffins till sonens "företag för en dag"....jag ska ut på me&i i morgon och behöver förbereda.
Just i detta nu känns det som jag tagit mig vatten över huvudet och önskar dygnet la till nån mer timma.
Ursäkta  detta gnäll...just såna inlägg om "stress" är tråkiga då jag skulle kunna säga "prioritera om"....vad är viktigt???
OCH så är det!!!

Efter jobbet idag så åkte vi direkt till Fredrik och Jessica och deras små killar. Riktigt VRÅL fika och barnen lekte för fullt.
Så mysigt på deras inglasade altan!!!

Idag fick jag prioritera bort det som va minst viktigt och det blev så klart träning. Egentligen kanske det vore det viktigaste då det kan hjälpa ibland att rensa skallen. Men idag gick det inte motivera...eller mer att jag inte VILL!

Mysig kväll här hemma!

Nu ska jag räkna lite matte...just nu PRIO 1...sen svenska...i morgon baka!
Jodå,jag är i fas!

Jobb helgen är över och en ny vecka i sikte!

Går inte ladda upp bilder idag...vad i ....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar