Summa sidvisningar

måndag 2 september 2013

På tjejkväll!!!!

Nu har jag lagt in en "drös" med ordrar. Jag har varit ute på Me&i träff!!!!
Alltid trevligt och jag träffar många trevliga människor...nästan det bästa av allt!!!!
Johan har jag pussat hejdå...han jobbar natt!
Betyder att vi haft en dag ihop idag. Jag har pluggat lite, kanske inte så mycket som jag borde men ska sätta mig igen nu.
Dom gick till lekparken och det går bäst när jag är själv! Så det va en bra lösning.
Mamma kom förbi en stund på eftermiddagen..pensionären som börjar jobba igen. GALNING!!!!!

Vi har sån tur att vi jobbar olika tider..olika dagar...olika hela tiden. Vilket gör att vi får mycket tid ihop. Båda har hunnit träna,ändå tid ihop. Så klart man får puzzla lite...men vill man så går det. En  förälder hemma och en träna...enkelt för den som vill.

Vi brukar få ihop det och ändå tid över. Dock sitter vi kanske inte så mycket i slapp-läge...Prioriteringar och hemmaträning så får vi ihop det mesta!!! Vi hjälps åt... SUVERÄNT!!!!!

Isolde hostar och hostar där uppe.

Med hösten kommer inte bara kallare luft utan också dagis-baciller.
Så är det!
Ändå har dessa två klarat sig bra. Minns pojkarna som små...herregud så sjuka dom va...båda samtidigt ALLTID!

Nu ska jag hänga tvätt också ja....och riva i kylen !!!
Bakat till sonens "eget företag" för en dag!!! Kärleksmums....och sockerkakor.

Syrrans väska...

Kurragömma.....

Isolde letar......spricker av skratt!!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar