Summa sidvisningar

måndag 30 september 2013

Ryggbajs och träning!

Halvligger i soffan och grejar med bilder. För mig är det total avkoppling!!!!
Tog lite bilder igår när vi va ute och gick....fint ljus i skogen!

Jag ska i säng i tid..eller tidigt idag.
Så säger jag ALLTID konstigt nog.


Idag har det sannerligen varit en hemmadag...lekt affär,kört bil och matat bäbisar i form av dockor.Helt ärligt tycker jag det är ganska tråkigt att leka. Jag är inte så bar på just leka!!! Efter att gjort det i mina ögon JÄTTELÄNGE va det dax för lite träning!
Ben idag. Kör sällan ben nu mer.....och har krympt mina enorma lår med ganska många centimeter. Bra/dåligt? Bra för mig.....finns ingen anledning att ha den massan på benen till ingen nytta. Så detta är mer hanterbart för mig när jag ska ha kläder. Klart man vill ha benmuskler...men jag bygger snabbt ben och dom blir gigantiska!! Haha..under alla år har vi haft ganska roligt över mina ben.

Ett skönt pass och skakiga ben just nu.

Idag blev det mörkt tidigt så det är inga problem att få barn i säng här.

Jobbat undan lite Me&i...redigerat lite bilder och pluggat.
Känner mig löjligt nöjd med dagen!!!

Älskar dessa hemmakvällar.
Vet inte vad det är men jag är helt inte ute efter 18.00 denna tid på året. Haha.
Älskar att vara hemma med tända ljus ....

Nu ska jag förbereda morgondagen. EN hel dag på dagis och en heldag för mig i skolan!
Isidors nya Me& tröja är så härlig....




Ny vägg hos oss med mina tavlor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar